Modlitwa do św. Charbela

Święty Ojcze Charbelu, który wyrzekłeś się przyjemności światowych i żyłeś w pokorze i ukryciu w samotności eremu, a teraz przebywasz w chwale Nieba, wstawiaj się za nami. Rozjaśnij nasze umysły i serca, utwierdź wiarę i wzmocnij wolę. Rozpal w nas miłość Boga i bliźniego. 

Pomagaj w wyborze dobra i unikania zła. Broń nas przed wrogami widzialnymi i niewidzialnymi i wspomagaj w naszej codzienności.
Za Twoim wstawiennictwem wielu ludzi otrzymało od Boga dar uzdrowienia duszy i ciała, rozwiązania problemów w sytuacjach po ludzku beznadziejnych.
 

Wejrzyj na nas z miłością, a jeżeli będzie to zgodne z wolą Bożą, uproś nam u Boga łaskę, o którą pokornie prosimy, a przede wszystkim pomagaj nam iść codziennie drogą świętości do życia wiecznego. Amen.

9 komentarzy:

  1. blagam o zdrowie dla syna meza i dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. blagam o zdrowi dla mnie syna meza

    OdpowiedzUsuń
  3. Swiety Szarbelu uratuj zycie mojego szwagra.Blagam.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o życie z Bogiem zawsze mojej rodziny i o zgodę. O prawdziwą czystą miłość proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Święty Szarbelu uratuj moje życie. Bardzo Cię to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Szarabelu prosze aby moje nogi po oparzeniu się dobrze zagoiły , proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Swiety Ojcze Cherbulu, wprowadz prawdziwa milosc do mojej rodziny, abysmy podazali za Panem Jezusem Chrytusem. Zycie,kazdego dnia z Panem Bogiem, ulecz moja zone, syna i mnie z ciezkich chorob, bardzo prosze. Ale niech bedzie wola Twoja, a nie moja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sw Charbelu Pomoz mi.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosze o uzdrowienie duszy I ciala dla mie I mojej rodziny. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń